.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت علی مطهری از هاشمی رفسنجانی

علي مطهري در مصاحبه با روزنامه آرمان با بيان اينكه «شخصيت هايي همچون آيت الله هاشمي رفسنجاني و آقاي ناطق نوری مظهر جريان اعتدال و ميانه روي هستند»، گفت: به معناي لُغوي خود را اصولگرا مي دانم اما به معني متداول سياسي نه...معتدلين هر دو جناح من را قبول دارند. به هر حال من اين ديواركشي ها و دسته بندي ها را قبول ندارم.

اين نماينده درباره نقش هاشمي در انتخابات گفته است: فكر مي كنم ايشان داراي پايگاه اجتماعي خوبي هستند، هم ميان حزب اللهي ها و هم ميان منتقدان  پايگاه دارند و به همين علت مي توانند در ايجاد مشاركت حداكثري در انتخابات موثر باشند. حمايت ايشان از يك كانديداي خاص هم مي تواند موثر باشد. آيت الله هاشمي بايد در انتخابات فعال باشند.

 علي مطهري در بخش ديگري از اين گفت وگو به تغيير موضعش نسبت به دكتر ولايتي اشاره كرده و گفته است: پيش از حوادث سال ۸۸ از آنجايي كه من به دنبال كانديداتوري آقاي ولايتي بودم، ملاقات هايي با سران اصولگرا و اصلاح طلب داشتم. ما در تلاش بوديم كه فردي غير از احمدي نژاد كانديداي اصولگرايان شود من با برخي از سران اصلاح طلب هم در اين مورد صحبت كردم كه آنها هم موافق بودند و مي گفتند كه اگر اصولگرايان توافق كنند آنها هم به صحنه نخواهند آمد. حتي آقاي خاتمي اعلام كرد كه در صورت كانديداتوري آقاي ولايتي نه خودشان و نه آقاي موسوي در انتخابات شركت نمي كنند و آقاي هاشمي هم اعلام كرد كه كاري مي كند كه هيچ كدام از اين دو نفر به صحنه انتخابات نيايند. اما عملا اين اتفاق نيفتاد و اصولگرايان گفتند كه تشخيص مي دهند نظر به آقاي احمدي نژاد است و بنابراين هر كس كه فرد ديگري را مطرح كند از اصولگرايي خارج است.

خبرنگار پرسيد: در حال حاضر چطور؟ باز هم به دنبال كانديداتوري آقاي ولايتي هستيد؟

مطهري گفت: نه. در شرايط فعلي ايشان را مناسب نمي دانم. بخصوص به اين دليل كه مواضع آقاي ولايتي در فتنه ۸۸ منصفانه نبود.

وی در گفت وگو با اعتماد هم گفت:

اگر هاشمي بيايد از مشكلات عبور مي كنيم... من اطلاع دقيقي از نامزدي آقاي هاشمي ندارم. اما شخصا معتقدم كه با توجه به وضع كشور كه اكنون در حوزه اقتصاد، فرهنگ و سياست خارجي دچار مشكل هستيم حضور ايشان در يك دوره چهارساله مي تواند راه گشا باشد. اگر آقاي هاشمي بيايد و مردم هم به ايشان راي بدهند اين حضور كمك مي كند كه ما زودتر از بحران خارج بشويم. چون شخص ديگري مانند آقاي هاشمي نمي تواند نيروها و گروه هاي مختلف سياسي را با نگرش ها و سليقه هاي مختلف دور هم جمع كند. ايشان بيايد تا كشور سر و سامان پيدا كند و بعد براي چهار سال بعدي كشور را به يك نفر ديگر بسپارند.

يادآور مي شود هاشمي رفسنجاني چند هفته پيش در مصاحبه اي عنوان كرده بود «به آقاي ناطق گفتم ديگر نمي توانم [در انتخابات] بيايم و وضع جسماني شما بهتر از من است، شما بياييد. آقاي ناطق هم عذرهايي داشت.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آبان 1391
کاش هاشمی بیاد .باورکنید مشکلات حل میشه به امید خدا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.